FAQ
Staat je vraag hier niet tussen neem gerust contact met ons op via whatsapp of email. Onze contactgegevens vind u onder het kopje contact.
Betalingen
Is het mogelijk om met Klarna te betalen?
Nee, wij bieden niet de mogelijkhied om met Klarna te betalen.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Zodra je een bestelling bij ons hebt geplaatst krijg je een e-mail van ons op het e-mail adres welke je bij ons hebt geregistreerd. Op dit e-mail adres ontvang je van ons je factuur/order bevestiging.
Mijn bestelling
Wat zijn de verzondkosten?
Als u boven de 70 euro besteld zijn de verzondkosten gratis. Let op: Hierbij geldt wel dat mochten hierna 1 of meerdere artikelen worden geretourneerd, waardoor het bestelbedrag als nog onder de 70 euro uitkomt, er als nog verzendkosten in rekening zullen worden gebracht
Wat is de standaard verzendtijd?
Wij streven er naar om bestellingen voor 16:00 dezelfde dag op de post te doen en dan zal je bestelling binnen 1-3 werkdagen binnen komen, echter kan het altijd voorkomen dat de post vertraging op loopt en wij hebben hierop helaas geen invloed.
Hoe ver is mijn bestelling?
Je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail wanneer wij je bestelling hebben ingepakt en verzonden. In deze bevestiging vind je ook het track & trace nummer. Via de link kan je jouw bestelling volgen.
Hoe bepaal ik de juiste maat en pasvorm?
De meeste producten vallen bij ons op maat, soms vindt er een uitzondering plaats. Wilt u zeker weten dat u de juiste maat besteld neem dan gerust contact met ons op en dan komen we er samen uit.
Retourneren en ruilen
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zodra jouw bestelling geplaatst is, is het niet meer mogelijk om jouw order aan te passen of te annuleren.
Aan welke voorwaarde moet mijn retour doen?
- Retouren dienen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd te worden
- Alle producten dienen ongedragen en in goede staat te zijn
- Let op make up, vlekken, beschadigingen en/of sterke geuren
- Het aanhang kaartje mag niet losgemaakt zijn
- Alle retouren worden goed gecontroleerd
- Indien het retour niet aan alle eisen voldoet, wordt het teruggestuurd
- Retourkosten zijn voor eigen rekening
- Retouren worden binnen 10 werkdagen verwerkt
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra wij je retour hebben verwerkt duurt het maximaal 10 werkdagen voordat de administratieve verwerking zichtbaar is. Dit is afhankelijk van voor welke betaalmethode je hebt gekozen.
Wat is het retour adres?
Als u wat wilt retoureneren dient u dat aan te geven via de mail of app:
Bichottazz@hotmail.com / +31 6 31057449
dan zullen wij u het retouradres toesturen.
Hoeveel zijn jullie retourkosten?
De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Ik wil een andere maat wat kan ik doen?
U dient dan het item te retourneren die niet goed was en kan dan het gewenste item bestellen.